-->
  • 'جاذبه توریستی و تفریحی خشت پل

    جاذبه توریستی و تفریحی خشت پل

    مازندران جویبار

    اطلاعات بیشتر
  • 'جاذبه گردشگری چپکرود

    جاذبه گردشگری چپکرود

    مازندران جویبار

    اطلاعات بیشتر
  • 'معرفی شهر جویبار

    معرفی شهر جویبار

    جویبار در استان مازندران قرار دارد. این شهر در نزدیکی بابلسر و قائمشهر است.

    اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

جاذبه توریستی و تفریحی خشت پل

خشت پل در دوران قاجار ساخته شده است .این پل روی سیاهرود قرار دارد و دارای پنج پایه و موج‌شکن‌هایی به شکل مثلث است. طاق‌های آجری این پل نمای متفاوتی به آن بخشیده است. این پلبه جمعه بازار نیز معروف است.

اطلاعات بیشتر

جاذبه گردشگری چپکرود

طولانی‌ترین ساحل دریای خزر ساحل چپکرود است، این ساحل به دلیل شرایط طبیعی یکی از سالم‌ترین ساحل‌های استان مازندران است. در این ساحل امکانات رفاهی مناسبی مانند رستوران، آلاچیق‌های تابستانی و پارک ساحلی با وسایل بازی و ورزش قرار دارد، همچنین برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مکان بسیار مناسبی است. ساحل چپکرود به‌عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری معرفی شده است.

اطلاعات بیشتر

معرفی شهر جویبار

جویبار در استان مازندران قرار دارد. این شهر در نزدیکی بابلسر و قائمشهر است. سفر به شهر جویبار مثل دیگر شهرهای ایران سرشار از تجربه‌های ناب است. این شهر سابقه‌ای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد. جویبار شهری ساحلی است و ساحل آن آرامشی مثال‌زدنی دارد. وجود نهرهای زیادی که از این شهر به دریای خزر سرازیر می‌شوند باعث شده که نام جویبار را بر روی آن بگذارند.

اقامتگاه ها

شما میتوانید اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید


اخبار محلی

از اخرین اخبار روستای خود در این سایت مطلع شوید

اطلاعات بیشتر

اطلاعیه شهرداری جویبار

اطلاعیه تماس تلفنی ، به جای ملاقات عمومی در روز سه شنبه ها . روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جویبار: به اطلاع عموم شهروندان محترم جویبار می رساند با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان ملاقات حضوری با شهردار، برنامه ملاقات عمومی سه شنبه ها تا اطلاع ثانوی به صورت تلفنی و غیر حضوری برگزار می شود. ضمناً چنانچه بعضی از درخواست ها و مشکلات به صورت غیر حضوری قابل انجام نباشد با تنظیم وقت ملاقات و با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به حل مشکلات شهروندان اقدام می شود. همشهریان محترم می توانند در روزهای سه شنبه با شماره ۱۳۷ جهت ارتباط با دکتر همت محمد نژاد شهردار جویبار تماس حاصل فرمایند.

اطلاعات بیشتر

پیگیری شهردار جویبار جهت اختصاص قیر و یک دستگاه بیل بکهو به شهرداری جویبار

جلسه دکتر همت محمد نژاد شهردار جویبار با مجید عبدالهی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تهران ،جهت پیگیری اختصاص قیر و یک دستگاه بیل بکهو به شهرداری جویبار در تهران.

اطلاعات بیشتر

دیدار و گفت و گو شهردار جویبار با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارائی

دکتر همت محمد نژاد شهردار جویبار با حضور در وزارت کشور با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارائی دیدار و گفت و گو کرد در این دیدار با رایزنی هایی که توسط محمد نژاد شهردار جویبار انجام گرفت،دژپسند وزیر اقتصاد دستورات لازم جهت انجام پروژه های عمرانی شهرداری جویبار را صادر نمودند.

فروشگاه ها

فروشگاه های محلی

پیام های مردمی

این پیام ها توسط مسئولین منتشر شده اند

دهکده هوشمند

دهکده هوشمند . رویکردی نو برای شهر الکترونیک

اطلاعات بیشتر
تماس با ما:
  • آدرس: تهران خیابان تیموری میدان حسن حسینی خیابان حبیب اله شمالی
    پلاک 56 مرکز نوآوری شریف
  • ایمیل: info@idpz.ir
  • سایت: idpz.ir
  • تلفن: 02165013214
© 2023 smart village. All Rights Reserved. ایده پردازان الکترونیک البرز