-->
  • 'بنای تاریخی حاج شکوری

    بنای تاریخی حاج شکوری

    آذربایجان شرقی-جاده خسروشهر-اسکو- دیزج امیر مدار-خیابان امام ح

    اطلاعات بیشتر
  • 'بنای تاریخی حاج فرج

    بنای تاریخی حاج فرج

    آذربایجان شرقی-جاده خسروشهر-اسکو- دیزج امیر مدار-خیابان امام ح

    اطلاعات بیشتر
  • 'بقعه

    بقعه

    آذربایجان شرقی-جاده خسروشهر-اسکو- دیزج امیر مدار

    اطلاعات بیشتر
  • 'بنای تاریخی برج کبوتر

    بنای تاریخی برج کبوتر

    آذربایجان شرقی-جاده خسروشهر-اسکو- دیزج امیر مدار-خیابان ورزش

    اطلاعات بیشتر

اقامتگاه ها

شما میتوانید اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید


اخبار محلی

از اخرین اخبار روستای خود در این سایت مطلع شوید

اطلاعات بیشتر

ادامه مرمت و بازسازی خانه جوادی دیزج امیرمدار

در راستای حفظ آثار و بناهای تاریخی واقع در دیزج امیرمدار ، خانه جوادی متعلق به دهیاری و اثز ثبت شده ملی ، از محل اعتبارات تماک دارائی دهیاری به ارزش ۱۳۰۰ میلیون ریال و از طریق پیمانکار منتخب در حال مرمت و بازسازی می باشد.

اطلاعات بیشتر

دیوار چینی سالن چند منظوره

در ادامه روند احداث و تکمیل سالن چند منظوره دیزج امیرمدار ، دیوارچینی بصورت آجر نمای ۵ سانتی از محل کمکهای مردمی و خودیاری اهالی محترم به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از طریق پیمانکار منتخب در حال اجراست.

اطلاعات بیشتر

آماده سازی معابر برای آسفالت ریزی

زیر سازی معابر و کوچه های گلستان ۳، ۴ ،۵ جدول گذاری شده جهت آسفالت ریزی با مشارکت و همکاری ساکنین محترم از طریق تجهیزات و پرسنل زحمتکش دهیاری انجام و آماده سازی می گردد.

اطلاعات بیشتر

آسفالت ریزی قسمتی از معابر کوی شنزار

آسفالت ریزی معابر جدول گذاری و بهسازی شده کوی شنزار از محل قیر یارانه ای از طریق پیمانکار منتخب اتمام و مورد استفاده ساکنین قرار گرفت. لازم به توضیح است که با توجه به اختصاص قیر یارانه ای ، برای آسفالت ریزی ( هزینه اختلاط ، مصالح مصرفی ، پخت ، حمل ، پخش و کمپخت آسفالت ) به مقدار ۸۹۷۵ مترمربع در سالل ۹۸ از محل اعتبارات عمرانی دهیاری مبلغ ۲ میلیارد ریال هزینه گردیده است.

اطلاعات بیشتر

روند تکمیل آسفالت ریزی کوی شنزار

تکمیل آسفالت ریزی کوچه گلهبار شرقی کوی شنزار از محل قیر یارانه ای مشارکتی از طریق پیمانکار مربوطه در حال اجراست که با اتمام این پروژه در سال ۹۸ به مقدار ۸۹۵۷ مترمربع از معابر دیزج امیرمدار آسفالت ریزی گردید. لازم به توضیح است که جهت آماده سازی معابر آسفالت ریزی شده : ۱)تعریض و بازگشائی معابر با حسن توجه و همکاری صاحبان املاک واقع در طرح به مقدار ۳۶۷۰ مترمربع ۲ _ جدول گذاری به طول ۴۵۰۰ متر ۳ _ بهسازی و زیرسازی به مقدار ۹۰۰۰ مترمربع ۴_ جابجائی تاسیسات امور برق به تعداد ۱۱ فقره تیر برق و اصلاحات لازم ۵_ اصلاحات لازم در خصوص تاسیسات آب شرب ۶_ احداث دیوار حائل با مقدار ۱۰۰ مترمکعب ۷ _ خاکبرداری و حمل به مقدار ۵۰۰ مترمکعب

اطلاعات بیشتر

مرمت و بازسازی خانه تاریخی جوادی

مرمت و بازسازی خانه تاریخی و قدیمی جوادی متعلق به دهیاری دیزج امیرمدار از محل اعتبارات دهیاری با همراهی و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی و عنایت ویژه مسئولین محترم شهرستانی و استانی در روزهای آتی ادامه تا تکمیل گشته و از آن به عنوان آثار تاریخی و ارزشمند مورد بهره برداری قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر

بتن ریزی فونداسیون سالن چند منظوره

با توجه به استفاده بهینه از سالن در حال احداث چند منظوره و ایجاد تاسیسات مناسب ، سالن ورزشهای انفرادی ، جایگاه ویژه ، جایگاه تماشاگران ، قسمت اداری مناسب و ... عرض سالن به ۳۰ متر افزایش یافته که این امر نیاز به تعریض فونداسیون اجرا شده قبلی را بوجود آمده که در این راستا آرماتور بندی ، بتن ریزی و تنظیم صفحات نصب سوله با بتن آماده به مقدار ۷۶ متر مکعب انجام گرفته و فونداسیون آماده نصب سوله گردید.

اطلاعات بیشتر

ادامه روند احداث سالن چند منظوره

روند احداث سالن چند منظوره از محل اعتبارات و تسهیلات دهیاری و با مساعدت و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی با مونتاژ و جوشکاری فریمهای سوله و آماده سازی جهت نصب در محل احداث سالن در حال حاضر ادامه دارد.

اطلاعات بیشتر

افتتاح پروژه های عمرانی دیزج امیرمدار

بمناسبت هفته دولت پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان اسکو با صرف اعتباری بالغ ۴۲ میلیارد ریال علی الخصوص پروژه های اجراء شده دیزج امیرمدار از هفته دولت سال ۹۷ تا سال ۹۸ با صرف هزینه هایی بالغ ۷.۶ میلیارد ریال با حضور فرماندار محترم ، بخشدار گرامی مرکزی و اعضای محترم شورای اداری شهرستان و جمعی از اهالی به همراه اعضای شورای اسلامی و دهیاری در اول خیابان گلزار مورد افتتاح قرار گرفت.

اطلاعات بیشتر

عزاداری اباعبدالله الحسین در محرم 1397

عزاذاری در ظهر عاشورا در میدان اصلی دیزج امیر مدار

فروشگاه ها

فروشگاه های محلی

پیام های مردمی

این پیام ها توسط مسئولین منتشر شده اند

دهکده هوشمند

دهکده هوشمند . رویکردی نو برای شهر الکترونیک

اطلاعات بیشتر
تماس با ما:
  • آدرس: تهران خیابان تیموری میدان حسن حسینی خیابان حبیب اله شمالی
    پلاک 56 مرکز نوآوری شریف
  • ایمیل: info@idpz.ir
  • سایت: idpz.ir
  • تلفن: 02165013214
© 2023 smart village. All Rights Reserved. ایده پردازان الکترونیک البرز