-->
  • 'حوضه گرمارود از بلیران تا لاله‌زار

    حوضه گرمارود از بلیران تا لاله‌زار

    مازندران شهرستان آمل کیلومتر 15 جاده قدیم آمل به بابل

    اطلاعات بیشتر
  • 'قله دماوند بام ایران

    قله دماوند بام ایران

    مازندران شهرستان آمل 90 کیلومتری شمال شرقی تهران و 75 کیلومتری جنوب غربی شهر آمل

    اطلاعات بیشتر
  • 'امام زاده عبدالله

    امام زاده عبدالله

    مازندران آمل جاده هراز

    اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

حوضه گرمارود از بلیران تا لاله‌زار

رودخانه گرمارود دارای طولی حدود 50 کیلومتر می‌باشد که از ارتفاعات شمالی رشته کوههای البرز بنام هلی‌بار سرچشمه می‌گیرد و در مسیر خود تراس‌های آبرفتی زیبایی را بر جای گذاشته است. در حول و حوش این رودخانه دو چشمه آب‌معدنی اصلی به نام‌های «گرو» و «لاله‌زار» و دهها چشمه آب معدنی فرعی وجود دارند که به سبب دارا بودن املاح معدنی گوناگون دارای خاصیت درمانی شفابخش برای امراض پوستی و دردهای مفصلی می‌باشند بستر رودخانه از بالا به پایین از تخته سنگ، قلوه سنگ و شن تشکیل شده است جریان آب رودخانه طوری است که با حفر بستر خود در جاهای مختلف حوضچه‌های مناسب برای شنا ایجاد نموده است که در تمام مدت تابستان بالاخص روزها بیشتر مردم ناحیه آمل به طول تقریبی 15 کیلومتر در فاصله‌های مجزا به شنا در داخل آن می‌پردازند. روستای جنگلی بلیران نیز بر روی تراس آبرفتی رودخانه گرمارود واقع شده و به سبب همجواری با رودخانه پرآب گرمارود از جاذبه و چشم‌انداز ویژه‌ای برخوردار است، مصالح خانه‌های این روستای جنگلی عمدتاً از چوب و گل است. فرم خانه‌ها با معماری ویژه‌خانه‌های جنگلی منطقه تطبیق یافته است. جاده دسترسی به این منطقه زیبا از روستای معروف کمدره واقع در کیلومتر 15 جاده قدیم آمل به بابل می‌باشد. به دلیل اینکه جاده خاکی و جنگلی است همه کسانی که تاکنون به نیت طبیعت درمانی و طبیعت گردی به گرو و لاله‌زار در گرمارود سفر کرده‌اند با شوق و علاقمندی این محیط طبیعی بکر و باصفا را به عنوان مکان تفریحی دایمی خود در فصل بهار و تابستان پذیرفته‌اند.

اطلاعات بیشتر

قله دماوند بام ایران

با شهرتی جهانی یکی از منحصر بفرد‌ترین جاذبه‌های طبیعی ایران به شمار می‌رود و در 90 کیلومتری شمال شرقی تهران و 75 کیلومتری جنوب غربی شهر آمل در البرز مرکزی و بخش لاریجان قرار‌ دارد و جاده توریستی هراز که تهران را به مازندران متصل می‌سازد از نزدیکی آن عبور می‌کند. مسیر دسترسی به آن نیز در کیولمتر 70 آمل به تهران در آبادی پل‌مون از جاده‌هراز جدا می‌شد که به جاده آبگرم رینه معروف است. این جاده فرعی بعد از حدود 7 کیلومتر و با شیبی تند و عبور از ارتفاعات با پیچهای متعدد به شهر رینه می‌رسد و سپس با عبور از شهر رینه به سمت غرب در مسری که به منطقه اکوتوریستی لار و شهر پلور ختم می‌شود ادامه یافته و پس از طی حدود 5 کیلومتر بعد از رینه در نزدیکی محل برف‌چال از جاده رینه به پلور به سمت قله در جهت شمالی یک جاده فرعی و خاکی از جاده آسفالته مذکور جدا شده و با عبور از مسیری زیبا در میان شقایقهای سرخ در محلی موسوم به مسجد امام زمان (عج) خاتمه می‌یابد و از این مکان کار صعود کوهنوردان آغاز می‌شود، محل مذکور در ارتفاع 2200 متری قرار دارد و استراحتگاه و پناهگاه بعدی نیز در ارتفاع 4200 متری واقع شده است. مسیر فوق‌الذکر در جبهه جنوبی قله می‌باشد و علاوه بر آن کوهنوردان از جبهه‌های شمالی، جنوب‌غربی و غربی نیز به قله صعود می‌کنند. قله دماوند پابه‌پای ایران زمین از گذشته‌های دور تا به امروز جزء جدائی ناپذیر فرهنگ و افتخارات ایرانیان و مازندرانیها بوده و در سالهای اخیر به علت شهرت جهانی و از سوئی به دلیل مجاورت با مرکز کشور و دریای خزر از اهمیت و جایگاه والاتری برخوردار گردیده تا جائیکه هر ساله هزاران تن از شیفتگان ورزش و طبیعت از ایران و همه نقاط جهان به آن روی می‌آورند و با دیدن عظمت این قله سر برافراشته بر آسمان از خودشناسی به خداشناسی میرسند. قله دماوند دارای ویژگیهایی است که آن را از 300 قله مرتفع دیگر خاورمیانه متمایز نموده و جزء قلل منفرد و مخروطی‌شکل جهان است و با 5671 متر ارتفاع دومین قله مخروطی جهان به شمار می‌رود. این قله آتشفشانی اکنون نیز فعال می‌باشد و وجود چشمه‌های آب‌گرم اطراف آن و خروج گاز گوگرد مؤید این امر می‌باشد. در ارتفاع 4400 متری قله در همین مسیر آبشار یخی وجود دارد که در تمام ایام سال آبشار آن دارای یخ بوده و هیچوقت ذوب نمی‌شود که معمولاً کوهنوردان برای طی کردن مسیر قله را بر اساس آبشار یخی تقسیم‌بندی می‌کنند.

اطلاعات بیشتر

امام زاده عبدالله

امامزاده عبدالله یکی از امامزادگان شاخص ایران است. هنگامی که در جادهٔ هراز به سوی آمل می‌روید، پنج کیلومتر مانده به آمل، جاده‌ای از راه اصلی جدا می‌شود که از میان جنگل‌های انبوه، به آرامگاه امامزاده عبدالله در روستای اسکومحله می‌رسد. ساختمان اصلی امامزاده در سال ۱۳۴۳ هجری شمسی تخریب و بنای نوساز و با عظمت کنونی به جای آن‌ساخته شد. در صحن بنای امامزاده ضریحی از طلا و نقره کار هنرمندان اصفهان کار گذاشته شده‌است. از آثارقدیمی آستانه امامزاده عبدالله، حوض شفا، مرقد بی‌بی فاطمه و سقاخانه آن است. همچنین زائرسراها و هتل‌های درجه یک و دو با سرویس‌های لازم، بازار و حجره‌ها، اتاق‌های مدیران و مسئولین، سالن بزرگ غذاخوری، ساختمان بانک و بناهای دیگر برای آسایش و راحتی زائران ساخته شده‌است.

اقامتگاه ها

شما میتوانید اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید


اخبار محلی

از اخرین اخبار روستای خود در این سایت مطلع شوید

اطلاعات بیشتر

با حکم وزیر کشور؛ شهردار آمل منصوب شد

با حکم وزیر کشور مهندس علی داودی بعنوان شهردار آمل منصوب شد. به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی مهندس داودی، شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر آمل را، منصوب کرد. در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار آمل آمده است: این حکم در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب۱-۳-۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شوراهای اسلامی صادر شده است. در ادامه این حکم آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست‌های ذیل را محقق کنید: پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق، هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها، رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی، شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فساد خیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری، رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان، اهتمام جدی و مسئولانه به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقا فضای سبز شهری، افزایش نشاط و فضیلت های معنوی، فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی، تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی، جلب مشارکت های مردمی و نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات، همکاری متقابل با مسولان ملی و محلی، به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد.

اطلاعات بیشتر

نشست صمیمی شهردار آمل با اعضای خانه جوان

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل شهردار آمل در این نشست، به دغدغه های این جوانان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و شهری گوش دادند. هر یک از اعضای خانه جوان آمل در قالب کارگروه های شهرسازی – معماری، روانشناسی، حقوق، رفاه و زندگی ، کسب و کار، کتاب و کتابخوانی و کارگروه اقتصادی در این نشست حضور داشته و مشکلات و مسائل را مطرح و راهکارهایی پیشنهاد دادند. شهردار آمل در خاتمه این جلسه را بسیار مفید دانست و گفت: از ظرفیت جوانان این شهرستان بعنوان مشاوران پویا و مطالبه گر بهره خواهیم برد تا در انجام کار ها و پروژه های شهری یار و یاور مجموعه مدیریت شهری باشند. سید حمید هاشمی ادامه داد؛ برای گرفتن نتیجه در انجام کار های تیمی و گروهی و ساختن شهری آباد و توسعه یافته بایستی دایره و وسعت نگاهمان را افزایش دهیم تا فرصت حضور و کار برای تعداد بیشتری از افراد صاحب نظر و متخصص فراهم باشد. وی افزود؛ تا زمانی که برای منفعت شخصی فکر و کار می کنیم نمی توانیم برای مردم کار کنیم و این آفتی است که متاسفانه جامعه ما با آن درگیر است.

اطلاعات بیشتر

احیا و بازسازی سقف سنتی بازار قدیم ادامه دارد

سقف سنتی راسته نمدمالان 21 بهمن ماه 99 به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با 7 پروژه شهری به بهره برداری رسید. به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، این پروژه به طول 220 متر و با اعتبار 17 میلیارد ریال بازسازی و بهره برداری شد. بنا براین گزارش رویکرد مدیریت شهری در پیاده‌راه کردن هسته مرکز‬ شهر و آزادسازی مسیر دو پل معلق و دوازده چشمه است؛ احیا و بازسازی بازار قدیم و احداث رمپ میدان شهدای مدافع حرم بخشی از این سیاست‌ها و برنامه‌هاست. این گزارش می افزاید؛ به منظور محقق شدن رویکرد مدیریت شهری و پیاده راه شدن هسته مرکزی شهر، پروژه های سنگفرش راسته علافان، سقف سنتی نوراسته، سقف سنتی چهارسوق، سقف سنتی میدان تکیه مشایی، سقف سنتی تیمچه اول، سقف سنتی تیمچه دوم و سردرب ورودی نوراسته از جمله پروژه های بازآفرینی شهری در جهت ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری است که در سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری آمل در دست اقدام و پیگیری است. گفتنی است؛ این پروژه ها در مرحله انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار قراردارند.

اطلاعات بیشتر

سید حمید هاشمی گفت ؛ در گذشته میدانهای اصلی شهرها ، انسان محور طراحی و اجرا می شدند؛ در همین راستا، سبزه میدان آمل احیا می شود.

سید حمید هاشمی گفت ؛ در گذشته میدانهای اصلی شهرها ، انسان محور طراحی و اجرا می شدند؛ در همین راستا، سبزه میدان آمل احیا می شود. به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، سید حمید هاشمی در کارگروه ارتقای سیما و منظر شهری استان مازندران در شهرداری آمل افزود؛ در این طرح ،خیابانهای مرکز شهر از کاربری خودرو خارج می شود و به پیاده راه تبدیل خواهد شد. هاشمی با اشاره به اینکه ساختمان فعلی شهرداری فرهنگسرا خواهد شد، تصریح کرد؛ در واقع رمپ میدان مدافعان حرم با هدف فراهم شدن مقدمات انتقال مسیر سواره راه هسته مرکزی شهر به مسیر های جایگزین اجرا شده است. با پیاده راه شدن هسته مرکزی شهر، احیای سبزه میدان و یک مرکز فرهنگی بزرگ در مرکز شهر اتفاق می افتد. هاشمی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد؛در کلان شهر مازندران موهبت بزرگ رودهای پر آب وجود دارد که از مرکز شهرها عبور می کند. این رودخانه ها ظرفیت خوبی برای ارتقای سیما و منظر شهری است. وی افزود؛ شهرداری ها برای ساماندهی رودخانه ها آمادگی صد در صدی دارند، اما پیگیری مجوز ها و بروکراسی ادارات و دستگاه های مرتبط معضل بزرگی در این بخش است که انگیزه کار را کم می کند. این موانع بایستی برطرف شود. با ورود شهرداری ها هم زیباسازی و ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری اتفاق می افتد و هم جلوی تصرف و تجاوز به حریم رودخانه ها گرفته می شود. شهردار آمل با اشاره به اینکه قوانین ما متاسفانه در انجام برخی اقدامات سیما و منظر شهری دست و پا گیر است، ادامه داد: رودخانه هراز 8و نیم کیلومتر از مرکز شهرآمل عبور می کند طرح ساماندهی به همراه امکانات تفریحی، گردشگری، دوچرخه سواری و ... کل مسیر تهیه شد. در فاز اول سه کیلومتر در حال انجام است. فاز دوم این پروژه 6 و نیم کیلومترهست که اگر همتی وجود داشته باشد و موانع برطرف شود، آمادگی انجامش به صورت سرمایه گذاری وجود دارد. هاشمی با تاکید بر اینکه معضل اخذ مجوز در اجرای پروژه های شهری معضلی است که شهرداری ها با آن گریبانگیر هستند تصریح کرد: متاسفانه در استان این معضل وجود دارد و نیاز به یک نگاه حمایتی دارد تا در اجرای پروژه های بازآفرینی و احیای بستر رودخانه ها تسهیل شود. وی اضافه کرد؛ تصمیمات کارشناسی این جلسات به صورت مصوبه از استانداری ابلاغ شود تا مردم زیبایی شهری و بصری را در شهرهای استان مازندران ببینند. عادل گرجی نیا مشاور معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری مازندران در این کارگروه ضمن تشکر از اقدامات خوب شهرداری آمل و شهرداران استان در حوزه ارتقای سیما و منظر شهری گفت: ایجاد سبزه میدانها با کاربری های انسانی و مردمی در گذشته مرسوم بوده و امروزه در شهرهای مختلف کشور سبزه میدان ها وجود دارد. احیای این سبزه میدانها کار کم هزینه و زودبازده برای شهرداری ها خواهد بود. وی ادامه داد؛ میدان ۱۷ شهریور آمل به جهت قرار گرفتن در کنار بافت قدیم و جدید به نگاه ویژه سیما و منظر شهری نیاز دارد تا مانند میدان نقش جهان اصفهان و امیرچخماق یزد نقش آفرینی کند. گرجی نیا سرانه پوشش گیاهی مازندران را زیر ۲متر عنوان کرد و اظهار داشت؛ در حالی سرانه فضای سبز استان اصفهان بالای ۷ متر است که ما فضای سبز خدادادی داریم؛ ولی نتوانستیم آن را ارتقا دهیم. وی یادآور شد؛ با وجود سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نباید این ضعف ها وجود داشته باشد. گفتنی است؛ کارگروه ارتقای سیما و منظر شهری با موضوع میادین امروز در شهرداری آمل ( دبیرخانه استانی کارگروه ارتقای سیما و منظر شهری) با حضور شهردار و نمایندگان شهرداری های شرق استان مازندران برگزار شد.

اطلاعات بیشتر

شهردارآمل: افتتاح پروژه ها با هدف افزایش شبکه ارتباطی،افزایش فضای سبز و کم شدن گره های ترافیکی

سیدحمیدهاشمی گفت؛ پروژه های شهرداری درراستای افزایش شبکه ارتباطی،افزایش پارک‌ها، فضای سبز شهری و همچنین کم کردن گره های کورترافیکی افتتاح شدند. به گزارش اداره روابط عمومی شهردارآمل، هاشمی در مراسم عملیات اجرایی شبکه فیبرنوری و 7 پروژ شهری، با تبریک گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ودهه مبارکه فجر افزود؛ انقلاب اسلامی به برکت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری درطول سالیان اخیربا وجود سختی های فراوان، کشتی انقلاب را با صلابت وداریت به پیش بردند واین انقلاب با افقی که ترسیم کرده با قدرت به راه خود ادامه می دهد. مهندس هاشمی درخصوص اجرایی شدن طرح های عمرانی توسط شهرداری آمل دردهه مبارکه فجر گفت، طرح (شهر هوشمند) فقط دربرخی مراکز استانها اجرا شده، و شهرآمل نیز نخستین شهر غیرمرکز استان است که از سوی شهرداری به صورت مشترک با شرکت ایرانسل با 31 کیلومتر حجم عملیات زیرسازی شبکه ای، با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال در آمل اجرایی خواهد شدوی، اجرای طرح فیبرنوری(شهر هوشمند) را ازمهمترین طرح های حوزه خدماتی شهرداری آمل برای رفاه حال شهروندان در راستای دسترسی آسان تر و بهره مندشدن شهروندان به خدمات ویژه حوزه ارتباطی و فناوری بیان واضافه کرد، با افتتاح این طرح درسالهای آینده، ارائه، سطح خدمات شبکه همراه و ارائه تکنولوژی جدید درحوزه ارتباطات وفناوری ها با مشکلات کم تری به شهروندان آملی ارائه خواهد شد. شهردار آمل دربخش دیگری از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی این شهر در پیشبرد طرح های عمرانی و خدماتی شهر تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: پروژه هایی که امروز درشهرآمل افتتاح شده، توسط مجموعه همکاران واحدهای حوزه عمرانی شهرداری اجرایی شد. مهندس هاشمی، همچنین به موضوع مدیریت پسماند شهری وعزم جدی شهرداری آمل برای بهبود وضعیت فعلی اشاره کرد و گفت، البته دراین مسیر دولت موظف است، بخشی از مراحل زیرساختی این پروژه را که برخی مجوزهای لازم زیست محیطی را گرفته و منابع اعتباری آن را نیز تامین شده از شهرداری دراین بخش حمایت کند. وی افزود: البته شهرداری دراین مدت پس از واگذاری زمین 5 هکتاری سنگچالک، برخی اقدام های اولیه ازجمله مطالعات کارشناسی و زیست محیطی برای ایجاد کارخانه زباله سوز را پیگیری کرده که پس از حصول نتیجه نهایی درساله آینده با سرعت بیشتری ادامه می یابد. شهردارآمل گفت، برای سایت پردازش زباله شهرداری نیز که در واقع مکملی برای کارخانه و نیروگاه زباله سوز خواهد بود، پیش‌بینی اعتبار حدود ۱۷ میلیارد تومانی شده که خوشبختانه با پیگیری و حمایت فرماندار شهرستان آمل بخشی از این اعتبار تاکنون اختصاص پیدا کرده است. مهندس هاشمی همچنین به روند اجرای فازنخست ساماندهی رودخانه هراز اشاره کرد وگفت، روند اجرای این طرح که درچند ماه اخیر شروع شده رضایتبخش است، اما نکته ای که مهم است، مسیرحدود هشت ونیم کیلومتری میدان علویان تا کمربندی هزارسنگر به محمودآباد هست که آب رودخانه هراز از داخل شهر می گذرد و انتظار هست که تصرف ها وتجاوزهایی که درگذشته به حریم وبستر رودخانه شده، توسط دیگرنهادهای نظارتی واجرایی شهرستان آزاد ودراختیار شهرداری قرار گیرد. رییس شورای شهرآمل: خبرهای امیدوار کننده برای شهروندان آملی در راه است رییس شورای اسلامی شهر آمل هم دراین مراسم با تبریک دهه مبارکه فجر وقدردانی از شهردارآمل برای اجرای طرح هایی که بهره برداری شده است، گفت، انشاءالله و درماه های آینده خبرهای بسیارخوبی درحوزه های مختلف شهری برای شهروندان آملی در راه است که به تدریج شاهد اجرا وافتتاح آن خواهیم بود. خسروابراهیم زاده افزود: خوشبختانه آرزوی ۴۰ ساله شهروندان آملی در حوزه مدیریت پسماند زباله با تلاش همه مسئولین شهرستان، استان و وزارت کشور در حال محقق شدن است و انشاءالله دراسفندماه شروع عملیات اجرایی آن خواهیم بود. وی اضافه کرد، امیدوارم با همت، تلاش و همراهی همه مسئولین و در راس آن استاندار، نماینده مجلس و امام جمعه خواسته به حق شهروندان آملی انجام شود. رییس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه برای ادامه اجرای طرح بلوار ولایت جنوبی، تملک برخی پلاک های باقی مانده درمسیرادامه دارد، تصریح کرد، ازهم اکنون تا ۳۱ مرداد ماه سال آینده که پایان زمان این دوره شورا است حداقل دو یا سه آئین افتتاح دیگر خواهیم داشت.

اطلاعات بیشتر

شهردار آمل از کارکنان خانم شهرداری تجلیل کرد

شهردار آمل، پیش از ظهر امروز با حضور در دوایر شهرداری مرکز از کارکنان خانم شهرداری آمل با اهدا لوح و شاخه گل تجلیل کرد. به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل سید حمید هاشمی در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر را به همکاران خانم شهرداری تبریک و شاد باش گفت و از تلاش کارکنان خانم مجموعه شهرداری، مناطق دو گانه و سازمان های وابسته تقدیر کرد. در این دیدار اصغری معاون اداری مالی، حسن نژاد معاون فنی و شهرسازی حضور داشتند.

اطلاعات بیشتر

شهرداری آمل از ۵ مادر شهید تجلیل کرد

ظهر امروز شهردار آمل با همراهی مرتضوی امام جمعه آمل، ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر، سیفیان رییس اداره بنیاد شهید و تعدادی از مدیران شهرداری با حضور در منزل ۵ شهید به مناسبت روز مادر از مادران شهید قدردانی کرد. به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، سید حمید هاشمی،گفت؛ مادران شهدا شیر زنانی در تاریخ انقلاب هستند که با از خودگذشتی برای دفاع از حریم میهن اسلامی‌مان ایران، فرزندان خود را نثار کردند. هاشمی افزود؛ مادران و همسران شهدا با تأسی از این بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت کرده و مشوق آنان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند. وی ادامه داد؛ امیدواریم با تجلیل از مقام شامخ شما مادران گرانقدر شهید، دعای خیر شهدا بدرقه راهمان در مسیر خدمت به مردم باشد.

اطلاعات بیشتر

شهردار آمل؛ مدیون کادر درمان کشور، بویژه آمل هستیم

سید حمید هاشمی گفت: کادر درمان از زمان شروع شیوع کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس در حال تلاش و جانفشانی است و همه ما مدیون کادر درمان کشور، بویژه آمل هستیم. به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، هاشمی در دیدار رئیس مرکز بهداشت شهرستان و رئیس نظام پزشکی آمل در دفتر کارش با اشاره به اینکه شورا و شهرداری تا حد توان و تا پایان این همه گیری در کنارمردم بویژه کادر درمان خواهند ماند ادامه داد؛ برای قدردانی گوشه ای از تلاش خستگی ناپذیر کادر درمان شهرستان، شهرداری به نوبه خود مشوق هایی را برای آنان با مصوبه شورای اسلامی درنظر خواهد گرفت تا در زمان اخذ پروانه ساختمانی از تخفیف و معافیت پرداخت عوارض پروانه بهره مند شوند. شهردارآمل، پیشنهاد نام گذاری یکی از خیابانها و بلوار ها یا مکانهای عمومی شهری را به نام شهدای مدافع سلامت پذیرفت و گفت؛ شهرداری از این موضوع حتما استقبال می کند. این کمترین کار در مقابل جانفشانی کادر درمان برای مردم است. این درخواست پس از تصمیم گیری کمیته نام گذاری شهرستان قابل اجراست. دکتر مجد رئیس نظام پزشکی شهرستان آمل، در این دیدار از حمایت شهرداری از مرکز بهداشت و کادر درمان در شرایطی که مشکلات شدیدی وجود داشت؛ تشکر کرد.

اطلاعات بیشتر

✅ تداوم خدمت / گزارش به شهروندان

✅ تداوم خدمت / گزارش به شهروندان ? هرس درختان ? کاشت ترون ? وجین فضای سبز کنار پیاده رو ? جابجایی درختان به منظور اصلاح فاصله کاشت ? کاشت نهال ? کاشت بوته یاس هلندی ?بازسازی رفیوژ و سنگ فرش پیاده رو

اطلاعات بیشتر

حماسه 6بهمن آمل

گرامی با شهدای حماسه 6بهمن سال 1360 آمل

فروشگاه ها

فروشگاه های محلی

دهکده هوشمند

دهکده هوشمند . رویکردی نو برای شهر الکترونیک

اطلاعات بیشتر
تماس با ما:
  • آدرس: تهران خیابان تیموری میدان حسن حسینی خیابان حبیب اله شمالی
    پلاک 56 مرکز نوآوری شریف
  • ایمیل: info@idpz.ir
  • سایت: idpz.ir
  • تلفن: 02165013214
© 2023 smart village. All Rights Reserved. ایده پردازان الکترونیک البرز