25 حقیقت در رابطه با سفر به سراسر جهان



25 حقیقت در رابطه با سفر به سراسر جهان


جهان یک مکان بسیار زیبا است . بنابراین هیچ چیزی بهتر از این نیست که کشور به کشور را خودتان کشف کنید.


25 حقیقت در رابطه با سفر به سراسر جهان

جهان یک مکان بسیار زیبا است . بنابراین هیچ چیزی بهتر از این نیست که کشور به کشور را خودتان کشف کنید. دلیل اینکه مردم دوست دارند به جاهای متنوع سفر کنند آن است که چشم اندازهای زندگی خود را گسترش دهند  ، خودشان را به چالش دعوت کنند  و قدردان زندگی خود باشند. اگر عاشق سفر هستید پس حتما این 25 حقیقت جالب را که ما جمع آوری کردیم را مطالعه کنید و ما امیدواریم که برای شما هم جذاب باشد.  

 

ایمنی مسافران هوایی بستگی به پرواز آرام و بی عیب و نقص دارد  بنابراین سفر را تا حد ممکن آرام و دلنواز کنید . کارکنان پرواز باید  یک سری قوانین، الزامات  و توصیه‌ها را رعایت کنند   یکی از آنها خلبان و دستیار او است که نمی‌توانند  هنگام کار کردن غذای یکسانی بخورند . این قانون به این دلیل است که  اگر چیز اشتباهی با  غذای خلبان باشد و دچار مسمومیت غذایی شود، دستیار او باید هواپیما را کنترل کند و  بسیار نادر است که که دو نفر همزمان در کابین خلبان به دلیل خوردن غذای نامناسب احساس مریضی کنند.

 

امروزه جمعیت هند 35/1 میلیون نفر تخمین زده شده است.   به این معنی است که از هر 6 نفر انسان در جهان 1 نفر در هند زندگی می‌کند. و مشکل قلبل توجهی که وجود دارد این است که کشور هند بیش از 16 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد  اما  تنها 2.4٪ از منطقه جهان را اشغال کرده است. 181.5 میلیون نفر در 7 سال گذشته به این کشور اضافه شده همچنین پیش‌بینی می‌شود که جمعیت  هند تا سال 2024 به چین میرسد.

 

به غیر از 4 زبان رسمی در  New Guinea(انگلیسی ، ترکی HIRI MOTU  و زبان اشاره ) 850 زبان دیگر هم در این کشور صحبت می‌شود و باعث شده که این کشور بیشترین زبان‌های دنیا را در خودش داشته باشد.

 

 

از پرواز نترسید. مردم می‌توانند  درباره سفر با هواپیما تحلیل های متفاوتی داشته باشند اما آمار دروغ نمیگوید.حوادث مربوط به حمل و نقل هوایی بسیار کم است،  بر همین اساس  هواپیما جزء امن ترین وسایل حمل و نقل می‌باشد. البته شما می‌توانید راه سفر خود را بر اساس معیارهای مختلفی انتخاب کنید اما اگر اولویت شما ایمنی است انتخاب واضح می‌باشد .

 

آلمان  بر اساس  اتوبان های مشهور برای گردشگران پرماجرا و پرانرژی به حدی جذاب است که از آن به عنوان بهشت گردشگران یاد می‌شود اما  این نکته که شما در آن میتوانید با هر سرعتی که دوست دارید رانندگی کنید اصلا درست نیست. در بزرگراه‌های این کشور قطعات و بخش‌هایی وجود دارد که سرعت شما را محدود می‌کند.

 

مساحت موناکو 2 کیلومتر مربع است که حتی کوچکتر از پارک مرکزی نیویورک میباشد جمعیت آن 800،37 نفر میباشد که فقط 26،1% درصد آنها    MONEGASQUE بومی  آنها هستند علاوه بر آن این یک بهشت برای گردشگران کازینوو موزه  میباشد  سواحل و سیاست های مالیاتی رایگان .علاوه بر این کشور میکرو  کمترین میزان جرم را در جهان دارد

 

 

کسانی که دوست دارند مسافرت کنند می‌دانند که چگونه یک سفر هیجان انگیز و مفرح داشته باشند و امروزه شواهد بیشتری نشان می‌دهد که مسافرت نه تنها برای احساسات ما بلکه برای شادی و سلامتی ما خوب است. علاوه بر آن، سفر برای بیماری های قلبی و استرس دارای مزایای شگفت انگیزی است.

 

 

از آنجا که تعداد قابل توجهی از گردشگران و مسافران در ایالات متحده هستند تقاضای زیادی برای کارکنان این صنعت وجود دارد.با توجه به این آمار بیشتر از 7.4 میلیون نفر مشاغل مرتبط با گردشگری دارند. آنها از مشاوران سفر، متخصصان بازاریابی، گردشگری، وبلاگ نویسان، آژانس های مسافرتی، مدیران هتل‌ها و رستوران ها و غیره محسوب می‌شوند.

 

 

 

 

اگر تصمیم دارید  یک شب را  در یکی از هتل‌های لاس وگاس بگذرانید  .لاس وگاس یکی از شاخص‌ترین شهرها است که 15 هتل برتر دنیا در آن قرار دارد. در اواسط سال 1970  لاس وگاس حدود 35000 اتاق را محاسبه کرد  با توجه به آخرین اطلاعات تقریبا 150،000 اتاق در هتل‌ها وجود داشت و همیشه نزدیک به 90% آنها اشغال بود .

در سال 2017   89 میلیون گردشگر  از کشور فرانسه بازدید کردند .در سال گذشته فقط 30 میلیون گردشگر از پاریس بازدید کردند با اینکه همه این گردشگران خارجی نیستند  بسیاری از مردم محلی تصمیم گرفتند که به دریای فرانسه بروند یا تعطسلات خود را در کوه های فرانسه بگذراند یا به سفرهای خارجی بروند .

بسیاری از مردم فکر میکنند که سفر کردن بسیار گران است و تنها چیزی که از  آنها نگهداری میکند پول است .شما لازم نیست که برای سفر بسیار پولدار باشید شما میتوانید مقصدهای ارزان را انتخاب کنید ،اقامت در هتل های ارزان یا مسافرت در چادر را انتخاب کنید .انتخاب ارزانترین ها شما را به یک مسافر آرام تبدیل می‌کند .

 

کانادا به عنوان یک کشور تحصیلکرده در جهان شناخته شده است. به طوری که افراد بزرگسال قبل از ورود به دانشگاه دانش بسیاری کسب کردند. نیمی از جمعیت کانادا تحصیلکرده هستند که  71% آنها خانم و 65% آنها آقا است.

 

هیچ جای توریستی در اروپا بزرگتر از یونان دیده نشده است . در سال 2018 ا  32 میلیون نفر توریست به یونان سفر کردند .در سال 1998 فقط6.2 میلیون نفر توریست وجود داشت و در سال 2010تعداد توریست ها  15 میلیون نفر افزایش یافت.گردشگری نوری درخشان در اقتصاد یونان است .همچنین  تعداد زیادی از ساکنان آن کشور خرج زندگی خود را از این راه در می‌آورند.

            

 

کانادا دومین کشور بزرگ در جهان میباشد که که دارای تعداد قابل توجهی از منابع جهان است. تقریبا 60% از دریاچه های جهان در کانادا می‌باشد که هر یک از این دریاچه ها مصاحتی بیش از 3 کیلومتر مربع را پوشش میدهد، یعنی حدود 9% کانادا را آب های شیرین در بر گرفتند. بزرگترین دریاچه که کاملا در کانادا قرار دارد، دریاچه بزرگ خرس است .

 

لیبی یک کشور در شمال آفریقا میباشد که 90% آن بیابان است کویر لیبی در شمال شرقی وجود دارد که شامل 3 دریای شنی (egyptian, kalansho  و ribiana) است. این دریای بزرگ ماسه و تخته سنگ یکی از خشک ترین مکان های زمین محسوب می‌شودکه چند دهه ممکن است بدون باران باشد و حتی در اوج بارش باران امکان دارد هر 5 تا 10 سال هم در آنجا باران نبارد .

 

ایالات متحده دارای بالاترین میزان زندانیان در جهان است که باعث میشود جزء اولین کشورها در میان کشور های صنعتی بزرگ باشد در این کشور از هر 100 هزار نفر جمعیت 655 زندانی وجود دارد .تقریبا 2/2 میلیون نفر در سال 2017 در ایالات متحده زندانی شدند.

 

 

با توجه به این واقعیت که نورهای شمالی تنها در عرض های جغرافیایی بالا ظاهر می شوند، هیچ تضمینی وجود ندارد که شما بتوانید آن را در شمال نروژ مشاهده کنید زیرا آن را در ناحیه اصلی منطقه aurora borealis از لحاظ جغرافیایی مشاهده می کنید. اما به دلیل آسمان روشن، شانس مشاهده ی یک نمایش عالی را دارید. شما حتی می توانید آن را در هر شب اقامت خود مشاهده کنید.

 

در پایان یک مسیر پیاده روی که "Cammino di San Tommaso" نامیده می شود، در یک شهر کوچک Ortona، در ایتالیا، می توان یک چشمه آب آشامیدنی آزاد پیدا کرد.

این ارائه شده توسط Darra Sarches Vineyard و به طور کامل برای گردشگران از سراسر جهان در دسترس است(24/7). شما می توانید  از مناظر زیبای ایتالیا لذت ببرید.


 

علم ثابت کرده سفر کردن از شرق به غرب احساس بدتری ایجاد می کند. این موضوع به دلیل چرخه ی طبیعی خواب/بیداری است.( کمی بیشتر از 24 ساعت است)  دلیل آن این است که سفر از غرب به شرق روز را کوتاه می کند، در حالیکه سفر از شرق به غرب کاملا مخالف است. این تفاوت کوچک باعث می شود مغز ما سخت تر با شرایط انطباق پیدا کند.

 

سن مورینو یک کشور کوچک واقع در شبه جزیره ایتالیا با جمعیتی حدود 30000 نفر است. این تصور وجود هزاران وسیله نقلیه در خیابان های چنین کشور کوچکی سخت است. و در واقع، به این شکل نیست. دلیل آن این است که سن مورینو مالیات های سنگینی دارد ، بنابراین تعداد زیادی اتومبیل وجود دارد که فقط در آنجا ثبت شده اند. در واقع این ترافیک شگفت آور طبیعی است.

 

 

جای تعجب ندارد زیرا امروزه مسافرت کردن محبوبیت بیشتری پیدا کرده و بیشتر و بیشتر در حال رفتن به سمت مقرون به صرفه شدن است.مردم مایل به جست و جو و کشف مکان ها، کشور ها و فرهنگ هی جدید دارند. این به شما کمک می کند که سلامتی و خوشبختی خود را بالا برده و یک استراحتی داشته باشید از هر آنچه پشت سر گذاشته اید. بنابراین در همین لحظه که در حال مطالعه ی این مقاله هستید هزاران نفر ماجراجویی کوچک خود را آغاز کرده اند.

 

 

مقامات سن فرنسیسکو جریمه ای از 45 تا 300 دلار برای غذا دادن به کبوتران در نظر گرفته اند. این پرندگان صلح به عنوان "موش هایی با بال" توصیف شده اند که ممکن است بیماری هایی مانند مننژیت و سالمونلا را گسترش دهند. به این ترتیب، دولت محلی می خواهد به مردم آموزش دهد و از آسیب هایی که کبوتران می توانند به جامعه منتقل کنند جلوگیری کند.

 

 

 

 

 

 

 


هنوز کامنتی ثبت نشده است!؟ چرا شما اولین نفر نباشید؟
افزودن کامنت

تماس با ما:

  • آدرس: تهران خیابان تیموری میدان حسن حسینی خیابان حبیب اله شمالی
    پلاک 56 مرکز نوآوری شریف
  • ایمیل: info@idpz.ir
  • سایت: idpz.com
  • تلفن: 02165013214