استراتژی‌ تمیزی شهرهای زیبا در جهان



استراتژی‌ تمیزی شهرهای زیبا در جهان


مثل سنگاپور، کوچک فکر کنید


شهرستان سنگاپور با توجه کردن به چیزهای کوچک، پاکیزگی شهر خود را حفظ می‌کند. تابلوها در دستشویی به شهروندان یادآوری می‌کنند که همیشه سیفون را بکشند .جریمه های خوراکی‌های سرخ کردنی بسیار زیاد است. فروش آدامس به منظورجلوگیری از چسبیدن آدامس به نیمکت های عمومی و ایستگاه های اتوبوس در این شهر ممنوع است. با اقدامات جزئی که سنگاپور ایجاد کرده در سطح بالایی از پاکیزگی قرار دارد. هر اقدام کوچکی در شهر منجر به نتایج بزرگ می‌شود مثل یادآوری همه‌ی شهروندان برای برداشتن یک آشغال از زمین یا حفظ گل‌هایی که در خیابان کاشته شده است.

به خوبی آدلاید استرالیا بازیافت کنید

آدلاید با تاکید بر بازیافت، عادت مردم به دفن زباله ها را کاهش داد و این عمل باعث شد که شهرشان به یک محیط بسیار تمیز برای زندگی تبدیل شود. این شهر شهروندان را تشویق می‌کند که وسایل غیر ضروری خود را به افراد نیازمند یا خیریه ها بدهند و از یکدیگر برای خدمات بازیافت شهرکمک بگیرند. گزینه‌های بازیافت شهر خود را بررسی کنید، با شهرهای همسایه کار کنید تا راه‌های بازیافت بیشتری را به دست آورید و حجم زباله ها را کم کنید.

هدف سوئیس، حمل و نقل عمومی و تمیزی شهر است

شهروندان در این شهر اغلب تصمیم می‌گیرند از طریق حمل و نقل عمومی سفر کنند.آنها برای سفر دارای گزینه های زیادی از جمله تراموا، اتوبوس، قایق و قطار هستند. حمل و نقل عمومی باعث کاهش انتشار گازهای کربن از خودروهای شخصی در حمل و نقل روزمره می‌شود.این شهرسیستم های حمل و نقل عمومی خود را به خوبی حفظ می‌کند و بسیار قابل اعتماد هستند. شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شهر خود را تا حد ممکن تمیز نگه دارید.


هنوز کامنتی ثبت نشده است!؟ چرا شما اولین نفر نباشید؟
افزودن کامنت

تماس با ما:

  • آدرس: تهران خیابان تیموری میدان حسن حسینی خیابان حبیب اله شمالی
    پلاک 56 مرکز نوآوری شریف
  • ایمیل: info@idpz.ir
  • سایت: idpz.com
  • تلفن: 02165013214